Dersin Dili:
Almanca
Dersin Koordinatörü:
Dersi Verenler:
Dersin Amacı:
D dijital pazarlama ve dönüşüm süreçlerini stratejik bir yaklaşımla yönetebilmek için gerekli temel bilgi, araç (Google Analytics gibi) ve metodolojileri (veri analizi, içerik planlama, medya optimizasyonu) aktararak, katılımcıların etkili ve ölçülebilir dijital kampanyalar tasarlama becerisi kazanmasını sağlamaktır. Ayrıca, geleneksel ve dijital mecraları entegre edip veriye dayalı kararlarla pazarlama performansını optimize etmeyi hedefler.
Dersin İçeriği:
Dijital dönüşümün temelleri, pazarlama trendleri ve dijital teknolojilerin geleneksel medya ile entegrasyonunu ele alarak, stratejik planlama, veri analizi ve ölçümleme araçları (Google Analytics gibi) üzerine odaklanır. Dijital pazarlamada başarılı süreç modelleri, hedef belirleme, içerik-tasarım-teknoloji-veri dörtlüsü ve medya optimizasyonu gibi konularla dijital stratejilerin nasıl uygulanacağı vurgulanır. Son olarak, istatistik temelli karar alma, raporlama mekanizmaları ve dijitalleşmenin anahtar bileşenleriyle etkili bir pazarlama yaklaşımı |
Dersin Öğretim Yöntemleri:
Öğretim Yöntemleri: 1.Anlatım 2. Problem çözme 3.Soru cevap 4. Laboratuvar çalışması 5.Atölye çalışması 6. Proje 7. Örnek olay 8. Tartışma 9. Grup Çalışması 10.Konuk Konuşmacı 11. Gösteri yöntemi
Dersin Ölçme Yöntemleri:
A. Ara Sınav B. Final C. Yoklama D. Kısa Sınav E. Sunum F. Ödev G Proje H. Uygulama