Dersin Dili:
Almanca
Dersin Koordinatörü:
Dersin Amacı:
Pazarlama ve markaların temellerini öğrenmek. Markanın tarihini öğrenmek. Marka kimliği oluşturmak ve markayı yönetmek
Dersin İçeriği:
Sosyal Medya, Web Siteleri, Mobil Pazarlama, ATL & BTL
Dersin Öğretim Yöntemleri:
1.Anlatım 2. Problem çözme 3.Soru cevap 4. Laboratuvar çalışması 5.Atölye çalışması 6. Proje 7. Örnek olay 8. Tartışma 9. Grup Çalışması 10.Konuk Konuşmacı 11. Gösteri yöntemi
Dersin Ölçme Yöntemleri:
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri: A. Ara Sınav B. Final C. Yoklama D. Kısa Sınav E. Sunum F. Ödev G Proje H. Uygulama
Dikey Sekmeler
Dersin Öğrenme Çıktıları
| Dersin Öğrenme Çıktıları | Program Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
| Dijital markalaşmayı ve ilgili tüm alt disiplinleri entegre bir bakış açısıyla uygulamayı öğrenmek, | 3, 4, 5 | 1, 2, 3, 4 | A, B, C, G |
| Stratejik düşünme, strateji geliştirme ve yönetme becerisine sahip olmak, | 3, 4, 5 | 1, 2, 3, 4 | A, B, C, G |
| Dijital markalaşmanın teorik bilgilerini sürdürülebilir bir şekilde uygulama becerisi kazanır, | 3, 4, 5 | 1, 2, 3, 4 | A, B, C, G |
| Dijital pazarın varlığını ve bu pazarda uygulanması gereken pazarlama taktiklerini sağlar, | 3, 4, 5 | 1, 2, 3, 4 | A, B, C, G |
Dersin Akışı
| DERS AKIŞI | ||
| Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
| 1 | Dijital bir marka oluşturmak | |
| 2 | Marka sadakati yaratmak | |
| 3 | Marka konumlandırma | |
| 4 | Markalaşma | |
| 5 | Marka kimliğini oluşturmak | |
| 6 | Stratejik marka yönetimi | |
| 7 | İçerik pazarlama | |
| 8 | Marka vizyonu | |
| 9 | Marka kişiliği ve bütünsel marka | |
| 10 | Markanın kurumsal kimliği | |
| 11 | Markanın tarihi | |
| 12 | Markada pazarlama faydaları ve rekabet yönetimi | |
| 13 | Dijital stratejik markada marka konumlandırma | |
| 14 | Yönetim kurumsal kimlik süreci | |
Kaynaklar
| KAYNAKLAR | |
| Ders Notu | Ders Slaytları |
| Diğer Kaynaklar | |
Materyal Paylaşımı
| MATERYAL PAYLAŞIMI | |
| Dokümanlar | Ders Slaytları, |
| Sınavlar | Kısa Sınav, Ara Sınav, Final Sınavı |
Değerlendirme Sistemi
| DEĞERLENDİRME SİSTEMİ | ||
| YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI | SAYI | KATKI YÜZDESİ |
| Proje/Ödev | 1 | 15 |
| Yoklama | 14 | 5 |
| Ara Sınav | 1 | 30 |
| Final Sınavı | 1 | 50 |
| Toplam | 100 | |
| Finalin Başarıya Oranı | 50 | |
| Yıl içinin Başarıya Oranı | 50 | |
| Toplam | 100 | |
Dersin Program Çıktılarına Katkısı
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
AKTS İş Yükü Tablosu
| AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU | |||
| Etkinlik | SAYISI |
Süresi (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) |
| Ders Süresi | 14 | 3 | 42 |
| Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi | 14 | 2 | 28 |
| Proje/Ödev | 1 | 10 | 10 |
| Ara Sınav | 1 | 8 | 8 |
| Final Sınavı | 1 | 10 | 10 |
| Toplam İş Yükü | 98 | ||
| Toplam İş Yükü / 25 (s) | 3,92 | ||
| Dersin AKTS Kredisi | 4 | ||