Dersin Dili:
Almanca
Dersin Amacı:
Ders, mesleki anlamdaki önemini kavratarak,gereken matematiksel altyapıyı oluşturmayı amaçlamaktadır.
Dersin İçeriği:
Asal sayılar, karmaşık sayılar, fonksiyon kavramı ve özel fonksiyonlar, doğrusal cebir, diferansiyel denklemlere giriş
Dersin Öğretim Yöntemleri:
1. Anlatım Yöntemi 2. Örnek Olay Yöntemi 3. Problem Çözme Yöntemi 4. Tartışma Yöntemi 5. Gösteri Yöntemi 6. Grup çalışması
Dersin Ölçme Yöntemleri:
A. Sunum B. Ödev C. Uygulama D. Proje E. Ara Sınav F. Final Sınavı G. Kısa sınav
Dikey Sekmeler
Dersin Öğrenme Çıktıları
|
Dersin Akışı
|
Kaynaklar
|
Materyal Paylaşımı
|
Değerlendirme Sistemi
DEĞERLENDİRME SİSTEMİ | ||
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI | SAYI | KATKI YÜZDESİ |
Ödev | 2 | 10 |
Kısa Sınav | 2 | 10 |
Derse Devamlılık (Devam Zorunluluğu %80) | 14 | 5 |
Ara Sınav | 1 | 25 |
Final Sınavı (Min.Başarı/Geçme Notu:DD %40) | 1 | 50 |
Toplam | 100 | |
Finalin Başarıya Oranı | 50 | |
Yıl içinin Başarıya Oranı | 50 | |
Toplam (Min.Başarı/Geçme Notu:DD %40) | 100 |
Dersin Program Çıktılarına Katkısı
DERSİN PROGRAM ÇIKTILARINA KATKISI | |||||||
No | Program Öğrenme Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | Matematiğin araştırma alanları (analiz, cebir, diferansiyel denklem ve geometri) için altyapı niteliğindeki limit, türev, integral, mantık, lineer cebir ve ayrık matematik konularında hesap yapabilme becerisi ne sahip olur | X | |||||
2 | |||||||
3 |
AKTS İş Yükü Tablosu
AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU | |||
Etkinlik | SAYISI |
Süresi (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) |
Ders Süresi | 14 | 3 | 42 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 8 | 1 | 8 |
Ödev | 2 | 5 | 10 |
Kısa sınav | 2 | 1 | 2 |
Ara Sınav | 1 | 6 | 6 |
Final Sınavı | 1 | 10 | 10 |
Toplam İş Yükü | 78 | ||
Toplam İş Yükü / 25 (s) | 3,12 | ||
Dersin AKTS Kredisi | 3 |